2016-04-01

Premiera

Taki mały żarcik zrobiłem, ale mało kto dał się wkręcić…

Jose i Robert Bielak atakują muzycznie. Książka, jak przed rokiem,
zagrana, a także zaśpiewana.

Kuba Świderski przygotowuje się do czytania pierwszego
fragmentu. Interpretacja mistrzowska! Zachęcił wielu gości do zakupu.

Prowadzący spotkanie Leszek Bugajski zastanawia się nad kolejnym pytaniem

Tradycyjny tort w kształcie książki. Tylko jak go pokroić?

A może tak!

Wśród gości Emilian Kamiński, którego Teatr Kamienica znajduje się
w miejscu, gdzie rozgrywa się kilka dramatycznych scen powieści.
Fotka z Lidką Kopanią, która pewnie zabierze "Rikszę…"
gdzieś pod palmy, tak jak to się stało z "Autoportretem…".
Co tu mądrego napisać…


Stało się! Zaśpiewałem w Hybrydach, zaskoczyłem, pogadałem, porcjowałem, podpisywałem. Powieść Rikszą do nieba jest już wśród czytelników. To była relacja ze spotkania (fot. Małgorzata Akimowicz-Paruszewska, Lidia Kopania i Dagmara Szymańska).