2013-11-27

Abraham Lincoln: Łowca wampirów

Obejrzałem kilka dni temu na Canal+. Z początku byłem nastawiony dość sceptycznie, potem jednak wciągałem się z każdą sceną. Sprawa wymyślona od początku do końca, ale pomysł karkołomny. Prezydent USA łowcą wampirów? Wojska Północy stające do walki z wojskami Południa, a tak naprawdę armią wampirów? A jednak! Widowiskowa to rzecz, miejscami głupia, ale ogląda się dobrze. No i inspirująca, wszak teraz znów siedzę w realiach wieku XIX. Szkoda tylko, że Polacy nie potrafią zrobić takiego filmu. A nawet gdyby potrafili, to nie dostaną na to kasy, bo ta idzie na gówniane seriale czy spektakle Teatru Telewizji pisane w IPN. A ja chciałbym obejrzeć thriller na przykład z Tadeuszem Kościuszką w roli głównej albo z generałem Józefem Bemem. Lista bohaterów jest długa.